سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

خیال



کجای جنگل از بوی تو خالی ست؟


همان جا بوی گل های خیالی ست


نظرات 2 + ارسال نظر
مهندس هویج شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام حسین جان.
خواهش میکنم.
حتما سعی میکنم بهش توجه کنم.
آره متوجه شدم و ممنون از لطفی که بهم داری.
اینکه اشتباه کردم هم بخاطر پست سوغاتی ات بود که من چون سریع خونده بودم بد متوجه شده بودم.
منم امیدورام همینطور باشه و دوست های خوبی باشیم.
مشکلی نداره ، واقعا حرف زدن درباره یک موضوع خیلی آدمو آگاه تر میکنه.
به هر حال ممنون که میای و منو با حضورت خوشحال میکنی.
موفق باشی و سالم

وحید سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ب.ظ

آره .
حضورت را حس می کنم
هنوز کوچه های خیالم
بوی رازقی می دهند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد