سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

حسود هر گز نیاسود


حسادت غالبا معلول دیدن و به دست نیاوردن است. اما گاهی حسادت میورزی به آنهایی که می بینند آنچه را که تو به دست آورده ای و از دیدنش محرومی . . . . . . بعضی ها اینگونه اند!

فرهنگ انتظار


چشمم نمیرسد به چیدن لبخند های تو

تنگ است این دل و چشمم

در صید حسرت این روزهای بی تو است

صبرم بریده و این بی شمار کس

در خانه ی شما

با بی خیالی تمام

در حال رفت و آمدند

گاهی چه بی تفاوتند

آنها که در حضور تو

چشمان خویش را تذکر نمیدهند!


حس حسادت و سوسوی یک سراب

دیدن به قدر یک لحظه و

بعدش فرار

شب کوری و ندیدن ماه و "فرهنگ انتظار"

در انتها

جمعش

شعری برای دل خوشی چشمی حسود می شود




وقتی میفهمی خداوند فراموشت نکرده

آیات 37 و 38 سوره نور


رِجَالٌ لَّا تُلْهِیهِمْ تجَِرَةٌ وَ لَا بَیْعٌ عَن ذِکْرِ اللَّهِ وَ إِقَامِ الصَّلَوةِ وَ إِیتَاءِ الزَّکَوةِ  یخََافُونَ یَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِیهِ الْقُلُوبُ وَ الْأَبْصَرُ

پاکمردانى که هیچ کسب و تجارت آنان را از یاد خدا و به پا داشتن نماز و دادن زکات غافل نگرداند و از روزى که دل و دیده‏ها در آن روز حیران و مضطرب است ترسان و هراسانند.



لِیَجْزِیهَُمُ اللَّهُ أَحْسَنَ مَا عَمِلُواْ وَ یَزِیدَهُم مِّن فَضْلِهِ  وَ اللَّهُ یَرْزُقُ مَن یَشَاءُ بِغَیرِْ حِسَابٍ

به پاداش اخلاص و خوف از خدا بر آنها ثوابى عطا نماید تا خدا در مقابل بهترین اعمال ایشان جزا و ثواب کامل عطا فرماید و از فضل و احسان خویش بر آنها بیفزاید، و خدا هر که را خواهد روزى بی حساب ببخشد.


یادگاری از سیزدهم رمضان

سربازی 9


این عکسهایی که این پایین می بینید از دفترچه ی خاطرات یک سربازه که توی پادگان خودمونه و در مورد دوران آموزشیش چند خط نوشته.تا قبل از این فکر میکردم همچین متن هایی ساختگی هستن ولی باور کنید که حقیقت محضه.لطفا به تمام غلط های املایی و دستور زبانی دقت فرمایید.این دفترچه رو حدود بیست روز قبل ازش گرفتم و چون وارد کردنش به داخل پادگان ممنوع بود توی دفتر دژبانی ضبط شد و من بدون رعایت حق کپی رایت اونو اینجا و در اختیار همه میذارم.باشد که خداوند گناهانمان را زیر سیبیلی رد نماید!

تصویر 1
تصویر 2
تصویر 3
تصویر 4