سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

حضور

 

اینجا وبلاگی ست برای آنها که اندکی برای اندیشیدن ارزش قایلند. 

لطفا ارزشمند باشید! 

 اینجا وبلاگی ست برای آنها که چون روستاییان ساده هستند.

لطفا ساده باشید! 

 اینجا وبلاگی ست برای آنها که روستایی بودن را مزحکه نمی کنند.

لطفا مزحک نباشید! 

اینجا وبلاگی ست برای آنها که ندانستن را تقدیس میکنند.

لطفا عالم نباشید! 


اینجا وبلاگی ست برای شما 

لطفا خودتان باشید!

نظرات 5 + ارسال نظر
دهاتی یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ

افتخار اولین نظر رو با خودخواهی تمام به خودم میدم.
از اینکه دوباره شروع کردم خوشحالم
آفرین
برای خودم ارزوهای قشنگ میکنم
به امید پیشرفت . . .

از اینکه اولین خواننده ی وبلاگم هستم حس خوبی دارم.
به خودم تبریک میگم

برای آینده ای سرشار از صلح خواهم نوشت
این هم برای خودش هدف جدیدی به شمار میره!
آفرین

وحید دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ http://pichayam.blogsky.com

سلام دهاتی
امیدوارم این وبلاگ پرباشه از روزهای خوب مثل خودت . شلوغش نکن . بزار صدای ای همدیگر را موقع سر زدن به وبلاگ بشنویم .

م.ازاد سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

سلااممم
و تبررییککک برای آغازه بهاریتون...
خیلی وبلاگه قشنگیه...
در عین سادگی شاید بشه گفت یک آرامش خاص داره..
مرسی که لطف کردین و آدرس وب جدیدتون رو دادین..
خوشحال شدم که بازم به صورتی دیگه و در قالب
بهترتری مینویسین..
همیشه شاد باشید...
مطلب حضور هم خیلی زیباست...

(راستی یک آغازه مبهم توی نظر بود؟سوال پیش آمد برام..)

سلام
متشکر
از نظرتون واقعا متشکرم
این زاویه دیدتون همیشه برام جالب بوده
دقیقا متوجه سوالتون نشدم!میشه واضح تر بپرسید؟
گویا باز خنگ شدم!

وود سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام دهاتی مدرن .... امیدوارم روزهای خوبیو تو این محیط داشته باشیم ....
شاد زی

علیک سلام
من مدرن نیستم
پست مدرنم!
اینا با هم فرق دارن
منم امیدوارم روزهای خوبی اینجا داشته باشیم

مهندس هویج یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ http://havijoo.blogsky.com

خوشم میاد از نوشته هات.
قلم زیبایی داری و از همه مهمتر شمالی هم که هستی برار جان.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد