سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

آغاز


می اندیشم که

پایان ها را روزی آغازی ست

آنگونه که آغازها را لاجرم پایانی ست

من پایان یافتم

و اکنون در آغازی دیگرم

چون بهار


پ ن : مثل این می مونه که دستت رو بذاری روی دکمه ریست کامپیوتر و منتظر بمونی تا سیستم از نو بازیابی بشه.معمولا با شصت پام این کار رو انجام میدم!صدای بوق سالم بودن مادربورد رو که بشنوی یعنی همه چیز حله!فقط یه بوق کوچیکه.من شنیدمش!

نظرات 5 + ارسال نظر
وحید دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ http://pichayam.blogsky.com

آغازت مبارک . ریست شدنت هم مبارک . تولدت مبارک . راه درو تر از این ریست کردن در تمام عالم پیدا نمیشه . سیستم غاطی میکنه ، ریست . خودت غاطی میکنی ، ریست . بقیه غاطی میکنن ، ریست .

وحید دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ

چقدر خوبه اینجا درج نظر خصوصی نداره .

مهی سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ

شروع دوباره ت مبارک باشه
قشنگ شروع کردی
امیدوارم همیشه همین طوری قشنگ ادامه داشته باشه

ای قربون تو

وود سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ

ریست شدن خوبه اما اگه کار شیش ماه یه بارت بشه میشه جوک ، خنده ، یه چیزی تو مایه های همون مزخرف خودمون... امیدوارم سیستمت ویروسی نشه

شما تصور کن ما اهل شوخی و خنده ایم!
قرار نیست که همیشه روی حساب کتاب زندگی کنیم
گاهی نیازه مزخرف بودنو تجربه کنیم!
سیستمم ویروسی شده بود!!!!!

وود سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ

راستی الان خوشحالی که اینجا نظر خصوصی نداره ؟؟؟!!!! البته که ما با تو کار خصوصی نداریم

شما نظر بذار
خصوصی بودن و نبودنشو خودم تعیین میکنم بعد تاییدش میکنم یا نمیکنم!
آره
همیشه یه راه فرعی وجود داره!
همیشه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد