سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

اکسپلوره


هیچ توهینی از این بالاتر نبود که وبلاگ خویشتن را با internet explorer 6باز نمودم.خشم خدایگان بر سایت فنی مهندسی که چنین خفتی را بر دانش جوی! خویش روا می داند و دم بر نمی آورد.چرا کسی درک نمی کند که من به رنگ آبی این نرم افزار آلرژی فصلی دارم؟خاک بر سر مهندسان مایکروسافت با این کج سلیقگی ضایعشان که آبروی بیل را هم برده اند.افلا تعقلون؟! 

به خدا قسم که اگر اکسپلوره را دست راستم و اپرا را دست چپم بگذارند ، ذره ای از ایمانم به فایرفاکس کم نخواهد شد و باز هم افتخار کلیک راست را به گرگ های موزیلا هدیه میدهم!

همانا که خداوند بهترین مرورگران است!


نظرات 7 + ارسال نظر
عاطفه سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.atefesoleymani.blogfa.com

تو همون حسینی و قلمت هم هنوز به همون کیفتی که بود هست و هنوز همون تیزبینی و ظریفی هستی پس چرا نمیتونم با وبلاگ جدید ارتباط بر قرار کنم؟
عادت یه آفته واقعا.نمیخوام مغلوب این آفت بشم
سه تا پست آخرت حرف نداشت.اما "ماخامت" خیلی به دلم نشست همش حرف دلم بود وقتی رفیقی رو بدرقه میکنی

تو هم همون عاطفه ای
ولی نمیدونم چرا نمیتونم . . .
منم خیلی ماخامش
احسانه دیگه
عاشقشم

وحید چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ http://pichayam.blogsky.com

من عاشق این مرورگر هستم .
آخه چی بهت بگم ؟؟؟
کمی کلاسیک باش . کمی به پشتوانه سازنده نرم افزار دقت کن . کمی هم از اون عقاید ... بکاه و بر عقلت بیفزا . آمین .
موزیلا ؟؟؟؟ از کجا اومده ؟ امنیتش چی هست ؟ داره ؟ بلده ؟ می دونی که در اجرای بعضی سایت ها نا موفق هست .

خجالت هم خوب چیزیه
مساله فقط موزیلا نیست.من با مدیا پلیر هم همین مشکل رو دارم.آخه اینا کجاشون کلاسیکه؟چرا هر کی میخواد رایت کنه میره سراغ نرو؟چرا واسه پلیر ها فقط مدیا پلیر بلدیم باز کنیم؟مگه کی ام چشه؟ها؟یا برای رایت الکل مگه بده؟
یه خورده متفاوت باش عزیزکم!

هاله پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.haleh-deltang.blogfa.com

دغدغه ات شده همینا؟!
چه روند روبه رشدی!

وااااا
اینهمه راه اومدی که همینو بگی بری؟!
دستت درد نکنه!
حتما دغدغه باید از جنس کانت و هگل و شوپنهاور باشه که به درد خوردن بخوره؟!

وود جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

خلایق هر چه لایق!!!

به قول یه بزرگواری:همینه که هس!

یوسف جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ http://dele-sade-man.blogfa.com

با کی ام شدید حال می کنم ولی خودمونیم نرو نرم افزار خوبیه! اکسپلورر هم 9 واقعا خوبه ها. قبول دارم فایر فاکس از امنیت بالاتری برخورداره نسبت به ورژن های پائین تره اکسپلورر ولی راجع به IE9 فعلا زوده اینطوری بگیم!

حسه دیگه
بگیر نگیر داره

یوسف جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ

راستی حسین جان
ببخش که دیر به دیر سر می زنم بت. دیگه خیلی نمی رسم بیام نت. ولی مطمئن باش هر سری که میام به تو هم سر می زنم.

دس خوش داداش
ما همینجوریش واسه مرام معرفت شما چسب زخم میزنیم
دیگه اینقدر زخمی مون نکن

صفیه چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ http://abnu30.blogfa.com



احسنت ...

فتبارک الله ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد