سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

بی خداحافظی رفتی

برای حمیدرضا ، بهترین پسر عموی دنیا ، که حتی نمیدونم توی کدوم پادگان داره خدمت میکنه:

چون می دونم با توسل به شیوه های غیر انسانی می تونی خودتو کاملا سالم و سلامت نگه داری فقط برات دعا میکنم یه پلیر ساده داشته باشی تا بتونی آلبوم جدید رضا صادقی گوش بدی!اینجوری مطمئنم زنده می مونی!

آهنگ پیشواز ایرانسلت هنوز هم داره کشته میده آق پسر!کی بیای دو نفری بریم اونجا!

به جون ستاره هامون تو عزیزتر از چشامی / هر جا هستی خوب و خوش باش تا ابد بغض صدامی

نظرات 5 + ارسال نظر
هاله یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ

وااا..!
یه سربازی رفتن که دیگه این همه جریان سازی نداره!
تازه میره مرد میشه برمیگرده..این نشون میده جیگرش از بقیه هم بیشتره

مشکلی با رفتنش ندارم
با اینکه نمیدونم کجاست مشکل دارم
شما هم خطرناکی ها

م.ازاد دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام...
نمیدونم چرا این پست رو که خوندم دلم گرفت....
نوشته هات اینقدر صریح و صیقل خورده است که انگار فقط باید خونده بشه...جای اظهار نظر نداره..
ولی خیلی جالب و زیبا هستن...

چون دلگیر بوده دیگه!
لطف کردین

یاسمن دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ق.ظ http://veryas.blogfa.com

به منم سر بزن .بووووس

اوا خاک عالم

یوسف سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ http://dele-sade-man.blogfa.com

اولا این کامنت دونی مغایر با شرع شده ها!!!!

دوما مگه کجا خدمت می کنه که نمی دونی؟ منظورم کدوم ارگانه!

سوما به نظرت چرا اقایون واسه همدیگه "بوس" نمی فرستن؟ فرستادنی هم "بووووس" نمی فرستن؟؟؟؟؟

کجاش مغایر با شرعه؟؟؟
خیلی هم خوب شروع شده!
دلت بسوزه
اگه واسه تو میفرستادن حتما شرعی بود!

مهندس هویج شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ

پسر نبودم که بدونم سربازی چقدر سخته...
اما با پسر بودم و فهمیدم چقدر سخته...
----
هی روزگار... بیخیال الان من هستم و من...
روزگار خیلی بازیا داره..
فقط باید یاد بگیری توش خوب برقصی..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد