سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

اینجوریاست


۱ ) از ۴۸ بار زلزله ای که اینجا اومده من حتی متوجه یکیش هم نشدم!میگن:خنگی که متوجه نمیشی!میگم:وقتی غرق توی کارت باشی نباید هم بفهمی!


۲ ) چرا وقتی بازیکن منچستر سیتی میخواد تعویض بشه و  ۱هو دولا میشه(حالتی شبیه رکوع خودمان) و پشتش به دوربینه ما باید تصویر آهسته ی تماشاچی ها رو ببینیم؟


۳ ) بپنچری همیشه هم بد نیست.شاید ابزاری ست برای خدا تا به تو بفهماند آنچه را که نمی فهمیدی!


نظرات 2 + ارسال نظر
هاله یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ

2) چون اینجا ایرانه..دلیل از این قانع کننده تر؟!

* د تازه نفسی دیگه نگو نه...!( مربوط به پست روزگاران)

اینکه اینجا ایرانه جواب کاملی نیست.دنبال یه جواب دیگه ام.یه جوابی که بگه چرا اینجا ایرانه!

از نظر تو شاید همون تازه نفس باشم.ولی از نظر خودم نه!
اینکه چرا نه میره وسط احساساتم و زیاد دوست ندارم در مورد توضیح بدم.

مهدی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ق.ظ http://c-morgh.blogfa.com/

این گزینه ۲ در کنار اون کتابی که بهم دادی، و اون تصویری که از جشن تولدت توی وب قبلیت بود. و اون مسائلی که در مورد یکی از و..د گفتی، آرام آرام داره شک من رو به یقین مبدل میکنه!!!

همه ی این کارای من و این حرفی که تو زدی به من ایمان میده که تو آنرمال داری برخورد میکنی!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد