سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

حسین علیزاده

نمی دانست که بیشتر از همه زیر نظرش دارم و به کوچکترین واکنش هایش حساس هستم.وقتی از او خواستم تا بر جای خودش بر روی صحنه بنشیند،برق تند خویی اش مرا هم گرفت.ولی من می دانستم که حسین ها بدون این که بخواهند و بدانند بی قرارتر و تند خوترند.مدارای آن شب من،او را به دامم کشید.دامی که از قبل برایش چیده بودم و او خود نمی دانست.رامش کردم و آرام ارام به زیر تیغ اش بردم.



قسمتی از نوشته ی محمد رضا هنرمند کارگردان زیر تیغ درباره ی موسیقی متن این فیلم ساخته ی حسین علیزاده

نظرات 2 + ارسال نظر
مرد مرده دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ http://mardmorde1.blogfa.com

اینجور مدیریت رو دوست می دارم

[ بدون نام ] یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

آهنگ زیر تیغ واقعا دوس داشتم،یه غم و حزنی داشت آدم و دیوونه میکرد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد