سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

سنگ نگاره های یک روستایی پست مدرن

برای ماندن زاده شده ام اما رفتنی ام

سربازی 6


از امروز به عنوان دژبان در پادگان مشغول به خدمت شده ام.بیست و چهار ساعت در پادگان و بیست و چهار ساعت هم استراحت در منزل.در زمانهایی که در پادگان هستم به همراه احسان و مجتبی سر پست هستیم که طبق لوحه ی دژبانی دو ساعت کار و چهار ساعت استراحت داریم.از نظر برخی از بچه ها جای خوبی ست و بعضی ها هم نظری دقیقا عکس این را دارند.اما من به خوبی و بدی اینجا کاری ندارم.حس میکنم تجربه ی فوق العاده منحصر به فردی نصیبم شده که میتواند روحیاتم را شدیدا تحت تاثیر قرار دهد.کمی تیز هوشی اجتماعی میتواند کمک حالم شود.چیزی شبیه موقعیت هایی که در دوران اموزشی برای خودم فراهم کردم تا طعم شیرینی بچشم از تلخی های مستتر در سربازی.

برنامه ریخته ام برای مطالعه ی تاریخ صفویه.چه شود!


دژبان بخشی ار یک نیروی نظامی است که وظیفه انتظامات آن نیروی نظامی را برعهده دارد.وظایفی مانند حراست، کنترل تردد و حفظ نظم اماکن نظامی و جبهه، برخورد با نظامیان متخلف ونظامیان فراری و نگهداری از اسرای دشمن برعهده دژبان می‌باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام بر مرد دژبان ...

سلام بر خسته ترین مردخاکی پوش...

امیرحسین چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ

اق اجازه،ا اجازه هست بریم دستشویی؟؟

ببینمت . . . . . .هه . . . . . . برو!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد